Bloglist Setahun Dari ciklaili.com


Sebagai newbie dalam blogging kenalah belajar dari yang berpengalaman kan.... so dengan itu memperkenalkan blogger yang berjaya ciklaili.com yang saya ketahui dari blog rakan Mykhalish.

Salam perkenalan buat ciklaili.com harap dapat menimba ilmu blogging dan menambah rakan baru. Saya suka design blog ciklaili.com yang simple dan ceria, blog saya sendiri masih dalam WIP work in Progress.

Saya suka entry earning Nuffnang 4k ni terliur tak kawan2?

Sesiapa yang berminat untuk join dan menambah kenalan bolehlah add saya dan follow syarat2 join ciklaili.com seperti dibawah ini.

click title utk ke post tersebut


Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

on 1 DISEMBER 2012
Berita baik buat semua blogger, mulai 1 Disember 2012 saya berbesar hati untuk  membuka senarai bloglist dan ia akan kekal di blog ini selama setahun (hingga 31 Disember 2013). Tujuan bloglist ini dibuka adalah untuk memberi peluang anda mempromosi blog di blog ciklaili.com disamping berkenal-kenalan dengan blogger lain.


2 langkah mudah untuk menyertai bloglist ini :

1) Buat satu entri dengan tajuk "Bloglist Setahun Dari ciklaili.com"

Tuliskan apa saja tentang diri dan blog anda. Di dalan entri tersebut linkkan sekali mana-mana entri di blog ciklaili.com yang anda suka. Anda juga boleh nyatakan cadangan penambaikan untuk blog ini.

Contoh : "Saya suka dengan entri Bonus Raya Berganda.."

Tinggalkan URL entri anda tersebut di ruangan komen di bawah.

2) Like fanpage ciklaili.com.


Sumber http://www.ciklaili.com/2012/12/bloglist-setahun-dari-ciklailicom.html#ixzz2FZLTdnbc
Under Creative Commons License: Attribution
Follow us: @ciklaili on Twitter | ciklailidotcom on Facebook