Belajar cara-cara edit template blogger

Sangat seronok main edit2 blog ni, customized ikut ape yg kita mahu, dari segi background content, slide show music, video dan macam2 lagi. Although template yg diguna pakai skang bukan start dari scratch tapi agak bangga jugak dapat edit supaya nampak cam sendri punyer. template ini adalah wp.daily dari website allblogtools.com sgt bagus blog ni selalu ader update yg baru.

assgt last sem e-commerce telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya dengan bantuan allblogtools.com dimana kami kena buka website kedai online, dengan itu mcm biasa empunya badan ditugaskan buat blog sendirian bhd (walaupun ade 4 org dlm grup tersebut) seperti ada cop di kepala 'GEEK' pulak. maka dgn selambanyer website ini muncul dalam satu hari pencarian. nak copy paste mmg senang tapi nak tweak supaya dia berjalan lancar memerlukan trial and error yg sgt banyak. patutlah org yang buat website caj mahal. aku punyer yg free ni pun dah terkial2 buat. ni pulak yg berbayar dan jauh lebih canggih dari aku.

inilah hasilnya http://klcustombike.blogspot.com/ sesiapa yg berminat dgn template ini manalah tau utk assgt atau bisnes anda bolehla contact saya.

features blog ni adalah ader shopping cart yg boleh link dengan akaun paypal. bolh select kuantiti dan dia akan kira jumlahnyer. dgn masa yg suntuk yakni satu hari je buat. amatlah saya berbangga dengannye. sbb benda free camni susah nak buat dan kumpulkan semua dalam satu tempat.

kalo tak percaya try la buat sendri. hehe selamat mencuba dan adios...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini