Kembali Angau......

2,3 hari ni mama dah jadi macam orang angau bercinta. bila berjauhan jer, mulala mama rasa rindu yang teramat. huhu, bila dah bersama, rasa geram. sebab cheeky sangat....

huhuhu.....rindu? bercinta semula kah? yer, saya sedang bercinta,cinta yang tiada penghujung.... angau,juga saya sedang merindu,sentiasa merindu walaupun setiap hari bersama....

Cinta hati saya, yang sentiasa buat saya angau sekarang ni,yang selalu buat saya terlewat pegi keje,da pandai merangkak, memanjat dan menggigit.. Urghh...itu yang paling mama tak tahan. Inilah dia orang nyer yang membuat mama jatuh cinta sekali lagi......
 v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Mama...... Jangan marah-marah tau..... Saya syuumeelllll!!!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini