Pemecah kesunyian

Lamanya tak update blog ni…. Kembali bersawang nampaknya. Mrs. Armseeker ingat nak cerita tentang Mr. Armseeker birthday celebration at Istana Hotel pada Mei lepas, tapi asyik terperuk dalam draft punya bin. Asyik x abih jer…. Nantila, bila Mrs. Armseeker ada mood nanti, barula sambung cerita.

Cuma….apa yang Mrs. Arsmeseeker nak share sedikit di sini, adalah di mana Mrs. Armseeker kini dah berpindah bahagian di tempat kerja. Dari Sektor Pengurusan ke Sektor Jaminan Kualiti. Menyesal sebenarnya berdegil selama setahun di Sektor Pengurusan selama setahun walaupun Mrs. Armseeker tak dapat kepuasan bekerja di situ. Alhamdulillah, di SJK ni, Mrs. Armseeker akan cuba buat yang terbaik. Walaupun fail banyak, tapi Mrs. Armseeker seronok.

Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang terbaik untuk kita, dan Allah sentiasa memakbulkan permintaan hambanya….. Itulah yang Mrs. Armseeker rasa sekarang. Dan….. Ada berita lain sebenarnya, tapi nantilah. Mata makin berat. Petang ni ada kelas pulak. Aigoo…. –end-

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini