Konsert Usher.....

7 Julai yang lepas, Armseeker's pegi tengok konsert Usher. This is the first concert that both of us ever attended. Happening dan best. Tapi disebabkan bajet kami yang ciput, kami cuma mampu untuk membeli tiket yang paling murah sekali....dan kami pun duduk di tempat yang atas sekali. Maka Usher tu kami nampak macam semut. Huhuhu....... However, lepas ni, kalau ada konsert, kami akan pikir 2 kali kalau nak pegi. Bukan ape, Usher tak banyak nyanyi pun..... Menari jer..... Rasa cam x puas tengok. Kalau Korean group yang datang, macam C.N Blue, 2am or SS501, ataupun SNSD, baru Mrs. Armseeker nak pegi. Ekeke.....



Itula serba sedikit kenangan Armsekeer's sewaktu konsert Usher.... Ape2 hal pun, meluangkan masa bersama adalah kenangan yang indah untuk kami berdua.......