Rumah Baruku.....

Minggu yang memenatkan serta men'tension'kan.Aku amik CR isnin lepas. Test HIV dan pindah rumah. Bengang betul dengan tukang angkat barang hari tu. Kasar nak mampus. Dahla banyak merungut. Guard pun macam haram. Tapi bila nampak aku, tahu pulak nak lari..... Haii!!! Aper ajerlah manusia ni.

Tapi, aku bersyukur. Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak aku memiliki rumah sendiri. Walaupun buat masa ni aku terpaksa menyewa pada tuan rumah lama, (since proses tukar nama lambat sgt prosesnya), tapi at least the former owner bagi aku kebebasan nak buat apa ajer. It's ur hse, actually..... Hehehe.....

Actually renee x reti nak upload gambar dalam blog... Selalunya gambar yang renee upload sumernya burok. Nantila, bila da pandai nak upload cantik2, renee upload gambar rumah baru,ek? Anyway, x leh blogging lama-lama... Kejer tengah banyak ni.... Nanti la, bila dah free sikit, akanku update selalu blog ini.

Daa......

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini