Bengang!!!!

Serius aku bengang giler sekarang ni. Nak luahkan, tak tahu saper yang aku boleh percaya. Jadi blog ni je la tempat aku lepaskan geram.

Aku benci bila orang suka tolak-tolak kerja. Bila suruh orang ni, tolak pada orang lain. Sampaikan kawan-kawan yang lain buat kerja tu pun jadi tak ikhlas. Geram sangat…… Aku tak tahu nak cakap aper.. Menahan marah supaya jangan meletup. Argghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Faham, itu bukan kerja hakiki mereka, dan mereka juga fed-up bila masalah asyik timbul dan mereka dipersalahkan. Tapi orang-orang lain yang satu bahagian tu, tak boleh tolerate ker? Bantulah kawan-kawan. Satu bahagian kan dah macam adik beradik… Ishhh….aku betul-betul tak faham manusia-manusia ini.

Tuhan, bantulah aku mengawal kemarahanku…..