Siapa perlu invite ingress di Shah Alam?

 https://lh3.googleusercontent.com/-z1VNwX8x5M0/UbEY4vHQMEI/AAAAAAAAGQM/pPE5KYMINLU/w346-h259/06.06.13%2B-%2B1.jpg
Ramai dah main ingress kat shah alam ni, ramai level tinggi datang shah alam capture portal yang aku buat. awak ni level 2 je. tak daya nak layan level 6-8 punyer portal, seb baik sumer pun geng enlightened yang capture.

Masa mula main dulu awal tahun ni malas sangat, sebab shah alam sikit sangat portal, aku senyap 2 bulan. lpas 2 bulan aku bukak email tgk banyak portal aku dah naik serentak, dan agaknya pada masa yang sama portal yang org lain submit pun banyak dah active.

watever pun skang ni aku nak bagi 5 invite yang aku ada kat sesape yang area shah alam ni, aku x kisah korang nak jadi lawan atau kawan. yang penting kena main area shah alam mostly. Digalakkan lawan la sebab shah alam ni dah penuh kehijauan dengan enlightened. kita bagi fight ngan biru baru sronok kan, boleh destroy, takeover, defend kan.

skang ni pun sayu je main xder blue guys yg nak attack central shah alam ni. aku tgk hijau je pun boring gak, marila blue guys serang Shah alam... hehe.

Sape nak invite leh comment kat bawah, kalo hangpa masuk enlightened nanti masuk G+ punya enlightened grup dia akan ajar newbie. aku malas sket sebab ada anak bini, kalo x boleh ikut farming kat tugu negara.

kalo dah baca panjang berjela dan still tak tau apa itu ingress, silalah google ingress - the world is not as it seems.


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini