1st BE from Nuffnang

Setelah 'give up' untuk menarik hati Nuffnang dengan update bio dan update blog tetiber plak dapat Buffered Earning (BE) dari Nuffnang sejak dari 22 Mac 2013. last update kat blog ni pada 13.3.2013. last check nuffnang for BE pun 13 Mac tu sejak tu dah lupa lansung nak bukak nuffnang. rupanya bila kita dah lupe dia pulak datang. memang biasa macam tu la kan, bila kita nak tak sampai-sampai bila kita dah taknak dia pulak datang.

Baca dari blog lain mengatakan BE itu CPUV, Cost Per unique Visitor. yeke? ada gambar tunjuk Buffered earnng, tapi ini gambar lama la. Ini gambar masa 2011 dari blog lain. rasanya BE itu skang dipanggil CPUV tapi nama BE tu masih melekat dikalangan nuffnangers, bunyi cam vampires plak.

Ini plak gambar Nuffnang CPUV di blog armsrenee . Ini iklan ape ek Women March 2013?


lepas ni nak buat ape? ape lagi up traffic la kan....Walaupun tak generate apa-apa earning la ni, mari kita rev up balik usaha kiter. emmm..... tapi.... nak citer ape plak la ni....

1. citer pasal raniah development
2. citer insuran, haha terkedu saper baca ni. well ada orang yang cari jugak pasal insuran ni.
3. citer pasal study @ uitm

cam bosan je tajuk diatas... biarlah nak blog ikut sesuka hati jela.

thank you nuffnang dan sponsored ads, ini kira kontrak kerja la kan. you put trust in us to promote your product and we will deliver customer to you. cheers! gambate, Fightin!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini