Hola Bloggers

Lama tak bersiaran kan,
Nak hupdate sket ape yang telah berlaku dalam hidup kami ni sampai tak sempat tulis blog.

Abah start kelas PJJ UiTM so banyaklah assignment nak kena buat, atau bercadang nak buat.... asyik plannning tapi x execute hehe.... tapi akhirnya setel gak sumer assgt.. dan skang dah final.

Abah mengaktifkan income insuran lagi mencari client2 di merata tempat hingga ke negeri lain. mengejar target untuk memastikan kemandirian sebagai agen Prudential ini. Silalah msg saya jika berminat yer. saya bagi promosi istimewa pada siapa yang berada di Lembah Kelang ini. Free council dan quotation.

Taska masih x balance akaunnya, menjadi igauan sepanjang masa.... kerja banyak tapi x untung... rushing sangat ke? x betul tu... kena rushing barula menjadi. dah nak dekat setahun dah ni. Sebagai outsider kita banyak idea utk taska orang lain tapi kalo kita dah buat sendiri macam2 nak kena pikir. Masalah staf, gaji dan yuran , parent memusykilkan aku. Walau apapun kena positif. aku pikir ini sebagai projek komuniti dimana kita bagi servis pada masyarakat dengan harga yang murah macam tadika kemas. Harga yuran sangat murah, makanan berkualiti dan semua peralatan permainan dah ada. kami tau ia bagus sebab kami hantar anak kami sendiri, mestila kena bagus kan makanan dan barang2nya semua. Akaun defisit akan memakan duit simpanan kami. sampaila kering nanti... sigh...

Mama operate tangan awal May untuk carpal tunnel syndrome skang dah MC 2 bulan dan bakal bekerja isnin depan.

Mama akan membuka lembaran baru untuk bekerja sebagai agen Shaklee part time pulak. nak tiru rakan baiknya yang dah cemerlang dengan shaklee ni. Ride the Wave while its still young. RM75 jer pun keahliannya. bakal start by next week kot. Moga sukses dan boleh beli sendiri apa yang dia idamkan.

Tesis mama masih dalam keadaan nazak, next week nak hantar.

owh hari tu kami book rumah kat Meru dengan developer Bandacaya Group, nama dia Bandacaya Pool Villa, S&P masih belum sign, rumah dah naik skit. hari tu tengok rumah sutera height cam best dan besar je layout dia, hopefully secantik atau lebih baik dari sutera height. 20x92 ada mini pool. auto gate, lighting and fan, thumbprint lock, kitchen tabletop.
pelan rumah Jalan Jabbar, Bandacaya Group

Well thanks for reading

Wasalam


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak jari jemari keyboard anda disini